blackmati
Administrator
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:39, 04 Sty 2008 Temat postu: Czary |
|
|
Ci, którzy chcą zostać magiem proszę o kontakt!
Na razie tylko kilka.
Każdy mag zna trzy czary początkowo i potem może poznawać w klasztorach, gildiach itp.
Z-Zasięg czaru E-zużycie energii R-rozprysk SC - szybkość czaru CT - czas trwania B-oznacza, że czar można wybrać na początku.
Domena ognia:
1. Płonące Dłonie B
Z - 3m
E - 10
SC - 2s
2. Mała kula ognia B
Z - 20m + 5/poziom + SU
E - 25
R - 6m
SC - 10s
3. Raca B
Z - 10m + 2m/poz. + SU
E - 7
SC - 1s
4. Światło B
R - 10m + SU
E - 5
SC - 2s
5. Ściana ognia
R - 15m + SU + 2m/poz.
E - 20
SC - 8s
CT - 5min/poz.
6. Inferno
Od poziomu 5
Z - 50m + SU + 10m/poz.
E - 50
R - 10m
SC - 16s
Domena Życia:(Wszystkie czary z tej domeny uzdrawiają i leczą rany)
1. Uzdrawiający płomyk B
E - 8
Z - 3m
R - jedna osoba
SC - 2s
2. Życiodajna kula B
E - 15
Z - 5m
R - jedna osoba
SC - 6s
3. Palec życia
E - 25
Z - 2m
R - jedna osoba
SC - 10s
Domena Śmierci
1. Czabari B(Podstawowy czar śmierci, powala przeciwnika i zadaje mu niewyobrażalny ból psychiczny. Tylko na przeciwników o mniejszej SU!)
E - 10
Z - 10m + SU/2
R - jedna osoba
SC - 1s
2. Przywołanie małego szkieletu B
E - 10
Z - 4m
SC - 8
CT - 10min
3.Przywołanie Zombie
E - 20
Z - 6m
SC - 12s
CT - 10min
4.Przywołanie dużego szkieletu
E - 30
Z - 7m
SC - 16
CT - 12min
5. Palec Śmierci (Zadaje potężne obrażenia, a potrafi nawet zabić)
E - 50
Z - 3m
SC - 6
R - jedna osoba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez blackmati dnia Czw 16:59, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|