Autor Wiadomość
blackmati
PostWysłany: Pią 14:27, 28 Gru 2007    Temat postu: Atuty

Chciałbym oczywiście powiedzieć, że niektóre atuty są automatyczne np. pospolitość, a na niektóre trzeba zużyć energie zależną od ilości osób, na które wpływa itp. (np. Pieśń boga)



- Pospolitość: Atut ten daje zdolność do maskowania się w tłumie i pomaga w dogadywaniu się z innymi.
Premie: +10 do krycia się miedzy ludźmi, +5 do dyplomacji.

- Przyjaciel zwierząt: Zdolność do komunikacji się ze zwierzętami. Pozwala zyskać współtowarzyszy wśród zwierząt.

-Widzenie w ciemnościach: Pozwala normalnie widzieć w czasie, gdy nie ma żadnego światła.

-Widzenie w słabym świetle: Pozwala na normalne widzenie, gdy świeci się np. lampa lub latarka.

-Czaroznawstwo: Pozwala na szybką naukę czarów. Nauka czarów zajmuje cztery razy mniej czasu. Np. zamiast 4h – 1h.

-Rycie w ziemi: Daje zdolność budowania okopu lub wykopania tunelu pod ziemią.

- Twarda Pięść: Znacznie pomaga w bijatykach lub w ogłuszaniu wrogów. W walce na pięści.

-Lot: Pozwala na latanie (maksymalnie 300m nad ziemią)

- Pieśń Boga: Na drużynę przestaje oddziaływać strach i związane z nim skutki uboczne, także odstrasza nieumarłych.

- Piekielne spojrzenie: Pozwala zdominować przez chwilę osobę o mniejszej sile umysłu od nas.

-Oburęczność: Pozwala używać dwóch broni naraz bez żadnych minusów, względem obrażeń.

-Strzał w biegu: Pozwala strzelać, gdy biegniemy bez kar do celności.

-Szał: Przez 3 min. nasza postać dostaje premię +5 do siły.

-Zabójcza celność: Przy odrobinie czasu pozwala oddać strzał ze 100% szansą na trafienie.

-Przyspieszenie czaru: Czas potrzebny na czar zmniejsza się dwukrotnie.

-Wzmocnienie czaru: Czar zadaje 2x większe Obrażenia, jednak czas rzucania zwieksza się dwukrotnie.

-Pieśń zła: Wywołuje strach u osób o mniejszej sile umysłu. Osoby te dostają kary do rzutów i usiłują uciec z pola bitwy.




Atut wybieramy co 3 poziomy. (3, 6, 9, 12 itd.)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group